Adrenalina Event

Paintball, imprezy integracyjne

2. walka łuczników

Walki Łuczników

Walki łuczników zwane również archery tag to połączenie paintball-a tradycyjnego oraz laser tag. Gra jest przeznaczona dla uczestników w każdym wieku, równie świetnie będą bawić się dzieci szkolne, rodzice z dziećmi jak i pracownicy firmy na integracji. Paintball łuczniczy jest o wiele mniej bolesnym sportem od tradycyjnego paintballa. Wynika to z odpowiednio dobranego naciągu cięciwy oraz specjalnie przygotowanych strzał, które zakończone są specjalną nasadką amortyzującą uderzenie.

 

Zalety archery tag

Zalety walki łuczników to bezbolesne trafienia, wysoka dynamika gry, możliwość organizacji gry w dowolnym miejscu. Spotkanie możemy zorganizować na hali sportowej, orliku, festynie, imprezie plenerowej oraz na Twojej działce rekreacyjnej.

1. Walka łuczników

Bezpieczeństwo

W grze są stosowane sportowe łuki z mocą naciągu do 9 kg i specjalnie zaprojektowane bezpieczne strzały które są przeznaczone dla gry w walki łuczników. Dla ochrony twarzy są wykorzystywane atestowane maski, które gwarantują bezpieczeństwo zabawy.

 

Cennik

Cena za godzinę zabawy to koszt:

Grupa 9-12 osób- 35 zł/os  45 zł/os

Grupa 6-8 osób-   45 zł/os    55 zł/os

Cena zawiera:

Szkolenie wstępne
– Sprzęt niezbędny dla gry (łuk, strzały,ochrona przedramienia, maska)
– Mobilne pole do gry z dmuchanymi przeszkodami
– Kontrola trenera nad przebiegiem gry

Cena nie obejmuje:

Wynajmu miejsca, w którym realizowane są gry i zabawy (miejsce musi być wcześniej zaakceptowane: boisko, orlik, hala sportowa lub inne – zapewniające bezpieczeństwo uczestnikom, przystosowane do wymagań technicznych sprzętu) – wystarczy wysłać do nas zdjęcie z krótkim opisem.

 

a8b964d653a4cf3078bcc6c248aa04de

Zasady gry

Celem gry jest uzyskanie jak największej ilości punktów poprzez eliminację przeciwników oraz trafienie wszystkich pól na tarczy drużyny przeciwnej. Każdy z graczy otrzymuje, maskę ochronną oraz ochraniacz przedramienia, na polu jest całkowity zakaz ściągania masek. Zawodnicy muszą pobrać łuk i strzały z tzw. bezpiecznej strefy i wrócić na swoją część pola.

W strefie środkowej jest zakaz strzelania do zawodnika drużyny przeciwnej. Strefa służy tylko i wyłącznie do pobierania na początku gry łuków i strzał. Nie można również przechodzić na pole drużyny przeciwnej. Zawodnik trafiony powraca do punktu startowego.
Zawodnicy mają możliwość chowania się za dmuchanymi przeszkodami.
Obok bezpiecznej strefy znajdują się dwie tarcze z pięcioma zatkanymi otworami.

Boisko-Arrow-Tag-1-1024x509

Są dwie główne zasady:
1. Traf przeciwnika.
2. Wybij wszystkie pięć elementów z tarczy znajdującej się u przeciwnika.

Przeciwnika można wyeliminować za pomocą bezpośredniego trafienia strzałą (strzał w głowę się nie liczy) lub poprzez złapanie w locie jego strzały za promień.

Zawodnik może powrócić do gry jeżeli:
1) jego zespół wybije jeden element z tarczy przeciwnika
2) jeżeli zawodnik z drużyny złapie strzałę przeciwnika

Wygrywa drużyna, która jako pierwsza wyeliminuje wszystkich przeciwników.